Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M19i93l82o32š 17Š60m97í54d

31. 12. 2014 11:37

Článek, jak z Rudého práva z dob normalizačníchRv. Polemizovat nemá smysl, jsou to zastydlé komunistické názory. Jsem rád, že jsme už na straně NATO, než být na straně Ruska - já zase nechápu, co Rusáci dělají na Krymu a na východě Ukrajiny a článek mi to neobjasnil. Nejspíš se úplně nejdřív pobijeme o své názory tady u nás. Hodně zdraví do nového roku a méně toho a těch, co nás bude/budou rozdělovat.

0 0
možnosti
Foto

Tome, PF 2015 :-)R^

Tradice s styl, tradice je značka. Před chvílí jsem odklepla podobné. Nikdy se mi PF nepsalo tak těžce jako letos.

Hezkého Silvestra a dobrý nášlap v roce  2015 VŠEM V

0 0
možnosti
Foto

Skvělý článek. Karma a dík.R^

2 0
možnosti

Diskuze pod článkem hodně vypovídá o nás samotných. Za sebe, dík za článek.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3972x
Píšu o všem čemu (ne)rozumím.

Seznam rubrik